Ξεπέρασαν τις 225.000 οι βιντεοκλήσεις φορέων του Δημοσίου με πολίτες και επιχειρήσεις

Μέσα σε δύο χρόνια από την θέσπιση τους τα ψηφιακά ραντεβού επιλέγονται από ολοένα και περισσότερους πολίτες και επιχειρήσεις – Για μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους των πολιτών κάνει λόγο ο Κυριάκος Πιερρακάκης – «Στόχος μας να διευκολύνεται, η καθημερινότητα» αναφέρει ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου Γρηγόρης Δημητριάδης

Σε σημαντικό παράγοντα διευκόλυνσης της καθημερινότητας πολιτών και επιχειρήσεων εξελίσσονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η πλατφόρμα myDESKlive έχει καταγράψει μέχρι σήμερα 227.313 ψηφιακά ραντεβού, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου.

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Ξεκίνησαν τον Μάιο του 2020 από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να αποκτούν κλειδάριθμο χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ τους. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους ακολούθησε η δημιουργία του myKEPlive, μέσω του οποίου καθιερώθηκαν τα ραντεβού με βιντεοκλήση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για συγκεκριμένες υπηρεσίες των ΚΕΠ.

πηγή:protothema.gr

#pgnews

#ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ