Την Κυριακή 25 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στην πιτσαρία “ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ” η κοπή της Βασιλόπιτας του Συλλόγου Φιλοπτώχου Αδελφότητας. Η εκδήλωση σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία καθώς η προσέλευση των μελών ήταν ιδιαίτερα θερμή και συγκινητική. Η συμμετοχή αυτή, μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε το κοινωνικό μας έργο. Στην αρχή, οι Ιερείς των Ναών Αγίου Γεωργίου και Αγίου Αθανασίου ευλόγησαν τη βασιλόπιτα και απηύθυναν ευχές στας παρευρισκόμενα άτομα για ένα χαρούμενο και ελπιδοφόρο χρόνο 2024. Θερμό χαιρετισμό…
"Η κοπή της βασιλόπιττας της Φιλοπτόχου Αδελφότητος κυριών Νιγρίτας « ΟΣωτήρ»"










