Tην πρώτη του νέου έτους 2024, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, χοροστάτησε στην Δοξολογία, με την ευκαιρία της εισόδου στο νέο πολιτικό έτος, που τελέσθηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Σερρών. Παρόντες στην πρώτη Δοξολογία του έτους, παρόντες ήταν ο ιερός κλήρος, ο βουλευτής Ν. Σερρών της Ελληνικής Λύσης Κώστας Μπούμπας, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού…
"Η πρώτη Δοξολογία για το νέο έτος στην Ι.Μ. Σερρών & Νιγρίτης"










